operate

페이지 정보

profile_image
작성자인천법무사 조회 13회 작성일 2020-09-26 07:27:24 댓글 0

본문

Kill Paris - Operate (feat. Royal) (Illenium Remix)

♫ Download Link ♫
➥https://soundcloud.com/illeniumofficial/kill-paris-ft-royal-operate-illenium-remix
Add our Snapchat : trapnation

♫ Support Trap Nation ♫
♦https://nations.io
♦http://twitter.com/alltrapnation
♦http://facebook.com/alltrapnation
♦http://soundcloud.com/alltrapnation
♦http://instagram.com/trapnation
♦http://trapnation.spreadshirt.com
♦http://plug.dj/thenation
♦snapchat: trapnation

♫ Support The Producer ♫
●https://soundcloud.com/illeniumofficial
●https://twitter.com/ILLENIUMMUSIC
●http://instagram.com/illeniumofficial
●http://www.facebook.com/illenium

♫ Support Kill Paris ♫
●https://soundcloud.com/killparis
●http://facebook.com/killparis

♫ Support Royal ♫
●https://soundcloud.com/RoyalMakesMusic
●http://facebook.com/profile.php?id=1230931594
●http://twitter.com/RoyalMakesMusic

♫ Background Link ♫
➥http://alpha.wallhaven.cc/wallpaper/59575

If you need a song removed on my channel, please e-mail me.
#trap
Gulasin : I am listening to Illenium for a longer time but I still find some new songs from him XD
Priyansh Jain : Trap nation it's showing me this can't be played in the background
Bacha IMG : ziblacking is best eu
dirk _ : Menelaus be like
Falcon Music : ngl this is still my favorite song, its just perfect cant get over it
Rubinius : 1:23 ehre
Ermun Munkhnasan : 2:54
Andrés Palacios : Can this song be used in a youtube video for my channel?
Ema Duh : I got it in the worse way, got me trapped in your love cage
I got it in the worse way you and me we always skip the foreplay
Well listen, listen
This love ain't written, written in stone no
I can't be doing this to myself anymore noooo
I know the way you operate, it's much easier then falling again
I know you won't cooperate, but I know far too much to buckle now
But I know far too much to buckle now
I can't stop it, running out of options, feels like my confidence is far behind
You do it how you want it when nobody is watching I can see all the signs
I'd rather go blind, I'd rather go blind, yeah, yeah I would
I know the way you operate, it's much easier then falling again
I know you wont cooperate, but I know far too much to buckle now
But I know too much to buckle now
I know the way you operate
ブラガイアラ : Alguém 2020 escutando essa belezura?

ASTR - Operate (The Chainsmokers Remix)

Our remix of ASTR's 'Operate'
Get the free download here: http://on.fb.me/WGUCPd
Love on Hype Machine here: http://bit.ly/17k9755
F.M.V.B 721 : 2020!
doremi2012 : They're not the same anymore...
Jesus Ramon Carreras Espinal : Best song ever
thatgirlwith thesign : Addictive remix.
han han : omg...this music... i hear this from unknown mixset in few years ago..,( maybe 2014?)
xColorfullBlaze : I FINALLY FOUND THIS SONG OMG.
Dav P : Nobody in 2020? I love this song
BIEL FF :
Yaq : back then when chainsmokers did sick remixes
Max Leibowitz : Discovered Chainsmokers because of this in 2014

Operate

Provided to YouTube by Sony Music Entertainment

Operate · Three Days Grace

Transit Of Venus

℗ 2012 RCA Records, a division of Sony Music Entertainment

Released on: 2012-10-02

Composer, Lyricist: Barry Stock
Producer: Don Gilmore
Engineer: Mark Kiczula
Assistant Engineer: Jason Dufour
Composer, Lyricist: Matt Walst
Assistant Engineer: Stephen Koszler
Mixing Engineer: Chris Lord-Alge
Assistant Engineer: Keith Armstrong
Assistant Engineer: Nik Karpen
Assistant Engineer: Brad Townsend
Assistant Engineer: Andrew Schubert
Mastering Engineer: Brad Blackwood

Auto-generated by YouTube.
Rennan Drumond : This chorus is just fucking great. And the lyrics, OMG...
Dork knight gamer : Why didn't I like this album at first? I must have been stoned!
Dark Knight : No one cares about Matt lol
Josh McCartney : This is the 3dg I love. Matt sucks, bring Adam back!
Pablo and Sophie Serpentes : ...we all think about this one person while listening to this Song...
L Extreme GMD : funny how this song represents love and drugs simultaneously
Tyler Haddox : You can hear Matt in the song.
Rüya Rüya : Ok the melody of this one is really great
IHopegood : Pitch down by 1 and it’s better
wbs1O1 : Three Days Grace - Operate - Lyrics

[Intro]
I know how you’re operating
Only come around
When you know that I need it
Cut out my heart
And you leave me bleeding
You’re the only one
That brings out the demon

[Verse 1]
Like pills you make me righteous
Like I can rise above it all
Like pills you leave me lifeless
Shaken in a bathroom stall

[Pre-Chorus]
Why you wanna do this
Don’t wanna see you in my phone
Leave me alone

[Chorus]
I know how you’re operating
Only come around
When you know that I need it
Cut out my heart
And you leave me bleeding
You are the only one who brings out the demon
You bring it out
You bring it out

[Verse 2]
Like pills you grab a hold of me
One hit just makes me want you more
Until we’re in a motel room
Locked up behind closed doors

[Pre-Chorus]
Why you wanna do this
Don’t wanna see you in my phone
Leave me alone

[Chorus]
I know how you’re operating
Only come around
When you know that I need it
Cut out my heart
And you leave me bleeding
You are the only one who brings out the demon
You bring it out
You bring it out

[Bridge]
You’re doing it now
You’re doing it now
You’re doing it now
It used to be
You brought out the best in me
Now it seems
You bring out the beast in me

[Chorus]
I know how you’re operating
Only come around
When you know that I need it
Cut out my heart
And you leave me bleeding
You are the only one who brings out the demon

[Outro]
You bring it out
You bring it out
You bring it out
You bring it out
You bring it out
You bring it out
You bring it out
You bring it out

... 

#operate

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

전체 547건 1 페이지
게시물 검색
Copyright © www.happydreams.or.kr. All rights reserved.  Contact : help@oxmail.xyz